Styl

kategorie.zde:

  • Styl

Odborné rady na cestu k lepšímu životu

  • Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí I. díl
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí I. díl
    Ptáte se, jak může mít takové dítě nějaký problém? Nespokojenost, podrážděnost, někdy i výbuch vzteku nad něčím, co právě vytvořilo. Právě tak se může projevovat mimořádně nadané, ale nepochopené dítě. Jak se s takovými okamžiky vypořádat, jak pracovat a správně dítě podpořit, aby talent, který mu byl dán, nebyl potlačen, ale aby ho mohlo naplno a svobodně rozvíjet a dosáhnout v životě úspěchu...
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí I. díl
  • Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí II. díl
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí II. díl
    Jak vnímat skutečně nadané dítě a jak s ním pracovat doma i ve škole? Jakou roli hraje v jeho životě intuitivní myšlení a co přesně takové myšlení znamená? Je podstatnější než rozum a klasický styl výuky?
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí II. díl
  • Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí III. díl
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí III. díl
    Dítě s velkým nadáním může být ve svém chování v určitých případech jiné, než tzv. normální děti, jeho vrstevníci. Jak se tedy mohou právě rodiče vyrovnat např. s reakcemi okolí na onu "jinakost", jak akceptovat potřeby svého dítěte a přitom ho nevést k sobectví a jak ho do života naučit i správně odpočívat, nepřetěžovat se v jeho spěchu za dokonalostí.
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí III. díl
  • MUDr. Jana Stodůlková - Akupunktura netradičně
    MUDr. Jana Stodůlková - Akupunktura netradičně
    Lékařská akupunktura. O využití jedné z metod tradiční východní medicíny v současné moderní léčbě řady civilizačních onemocnění, např. syndromu suchého oka, blefarospasmu, psychiky, vysokého krevního tlaku... Možná to mnohé překvapí, ale jak říká paní doktorka Stodůlková, akupunktura neuniká současným věděním.
    MUDr. Jana Stodůlková - Akupunktura netradičně
  • Bc. Anna Bartošová: Technika Ty jako rodič, 5. díl
    Bc. Anna Bartošová: Technika Ty jako rodič, 5. díl
    Jak se chovat ke svému vnitřnímu dítěti, abychom byli šťastní.
    Bc. Anna Bartošová: Technika Ty jako rodič, 5. díl
  • Bc. Anna Bartošová: Spojení se svou vnitřní holkou, 4. díl
    Bc. Anna Bartošová: Spojení se svou vnitřní holkou, 4. díl
    Meditace - zahojit rány z dětství, pomoci svému vnitřnímu dítěti a tedy sobě.
    Bc. Anna Bartošová: Spojení se svou vnitřní holkou, 4. díl
  • Bc. Anna Bartošová: Proč si některé situace ze svého dětství nepamatujeme, 3. díl
    Bc. Anna Bartošová: Proč si některé situace ze svého dětství nepamatujeme, 3. díl
    Snažíme se zapomenout na některé špatnosti, ochránit se tím, ale z našeho podvědomí se nevytratí a mohou nám i v dospělosti škodit. Co dělat?
    Bc. Anna Bartošová: Proč si některé situace ze svého dětství nepamatujeme, 3. díl
  • Bc. Anna Bartošová - Hezké dětství a zraněné vnitřní dítě, 2. díl
    Bc. Anna Bartošová - Hezké dětství a zraněné vnitřní dítě, 2. díl
    Možná v dospělosti neustále cítíte potřebu pochvaly od druhých za to, co a jak děláte a příliš vás trápí, když se vám takové maximální odezvy nedostává. Jak říká terapeutka Anna Bartošová, může za to vaše kdysi zraněné vnitřní dítě. Ptáte se, jak k takovému zranění dochází v případě, když vzpomínáte na své dětství jako na hezké období bez mráčků?
    Bc. Anna Bartošová - Hezké dětství a zraněné vnitřní dítě, 2. díl
  •  Bc. Anna Bartošová - Vnitřní holka - co je vnitřní dítě, 1. díl
    Bc. Anna Bartošová - Vnitřní holka - co je vnitřní dítě, 1. díl
    Vnitřní dítě je tou nejdůležitější bytostí v našem životě. Má velký vliv na naše zdraví, spokojenost, vztahy, na to, jak se cítíme a jak vnímáme svět a lidi kolem nás. Práce s vnitřním dítětem je především práce s emocemi a traumaty, které si častokrát neseme ještě ze svého dětství. Mnohé věci si vědomě nepamatujeme, protože v zájmu našeho přežití v bolestivých a nepříjemných situacích, jsme je zatlačili do podvědomí. Odtud ale ovlivňují naše současné chování, které ne vždy je v souladu s tím, co chceme a co si přejeme. Různé strachy, obavy a stres, kterými reagujeme na současné dění kolem nás, mohou být jen odrazem právě nevyřešených bolestí a traumat. Řešením je práce se svým vnitřním dítětem.
    Bc. Anna Bartošová - Vnitřní holka - co je vnitřní dítě, 1. díl
  •  Jiří Černák: Jak zvládnout 2.polovinu roku 2022
    Jiří Černák: Jak zvládnout 2.polovinu roku 2022
    Zajímá vás, jak se připravit na obtížné období, které nás čeká ? Jak říká Jiří Černák, podle učení Feng Ren Shui bylo už před několika lety jasné, že přijde. Jak tedy čelit očekávaným těžkostem, jak posílit svoje energie, zvládnout problémy a těžkou dobu využít třeba i ke svému prospěchu pro rok příští? Více v další lekci Školy Feng Ren Shui na stránkách radioregenerace.cz a na semináři, kam jste zváni.
    Jiří Černák: Jak zvládnout 2.polovinu roku 2022
  •  Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 5. díl - Manuál pro dobrý život
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 5. díl - Manuál pro dobrý život
    Jak podle naší typologie pracovat s energiemi, které jsou v neustálém pohybu, a jak hledat potřebnou rovnováhu. To znamená, jak pěstovat svůj život.
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 5. díl - Manuál pro dobrý život
  •  Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 4.díl - Typologie jako nástroj k poznání životní cesty
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 4.díl - Typologie jako nástroj k poznání životní cesty
    Každý člověk se rodí s určitým talentem a abychom naplnili smysl svého života, musíme vědět, co nám bylo dáno do vínku, k čemu jsme předurčeni, protože smyslem každého bytí je využít své schopnosti ve svůj prospěch i ve prospěch většího či menšího celku, říká mistr Feng Ren Shui Jiří Černák. K tomu, abychom pochopili, k čemu jsme stvořeni a mohli jít správnou cestou, je potřeba znát svoji typologii. Pak je cesta k úspěchu bez ztráty energie zaručena.
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 4.díl - Typologie jako nástroj k poznání životní cesty
  •  Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 3.díl - Jak poznat své předurčení v životě, svůj talent
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 3.díl - Jak poznat své předurčení v životě, svůj talent
    Každý člověk se rodí s určitým talentem a abychom naplnili smysl svého života, musíme vědět, co nám bylo dáno do vínku, k čemu jsme předurčeni, protože smyslem každého bytí je využít své schopnosti ve svůj prospěch i ve prospěch většího či menšího celku, říká mistr Feng Ren Shui Jiří Černák. K tomu, abychom pochopili, k čemu jsme stvořeni a mohli jít správnou cestou, je potřeba znát svoji typologii. Pak je cesta k úspěchu bez ztráty energie zaručena.
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 3.díl - Jak poznat své předurčení v životě, svůj talent
  •  Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 2.díl - Jak pěstovat svůj život
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 2.díl - Jak pěstovat svůj život
    Co je nejpodstatnější pro to, aby náš život byl šťastný a naplněný, aby se nám dařilo? Taoismus hovoří o pěstování života. Dopomohou nám "tři herci". Více už v další lekci starého čínského učení Feng Ren Shui jeho mistr Ing. Jiří Černák, zakladatel Akademie šťěstí. Žáky, kteří získají schopnost najít v životě onu kýženou rovnováhu, se tak můžete stát i vy.
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - 2.díl - Jak pěstovat svůj život
  •  Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - jak najít své místo v životě - 1. díl
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - jak najít své místo v životě - 1. díl
    Kdo z nás by netoužil po naplněném a šťastném životě, po bytí v co největší harmonii se sebou samým a se svým blízkým i vzdáleným okolím. Jak k takovému cíli dojít, jakou cestou? K tomu všemu nám může pomoci prastaré čínské učení Feng Ren Shui. Jeho mistr ing. Jiří Černák, zakladatel Akademie šťěstí, proto připravil svůj cyklus Škola Feng Ren Shui pro radioregenerace.cz. Žáky, kteří získají schopnost najít v životě onu kýženou rovnováhu, se tak můžete stát i vy.
    Jiří Černák: Škola Feng Ren Shui - jak najít své místo v životě - 1. díl
  •  prof. PhDr. Jiří Šípek: Recept na projasnění mysli
    prof. PhDr. Jiří Šípek: Recept na projasnění mysli
    Nejen nedělní zamyšlení nad jednou z možností, jak si v nejisté době srovnat myšlenky.
    prof. PhDr. Jiří Šípek: Recept na projasnění mysli
  •  Prof. PhDr. Jiří Šípek: Strach a co s ním
    Prof. PhDr. Jiří Šípek: Strach a co s ním
    Prof. PhDr. Jiří Šípek a jeho slova k našim aktuálním pocitům.
    Prof. PhDr. Jiří Šípek: Strach a co s ním
  •  Postcovidová doba - jak si správně vyčistit organismu po prodělané nemoci a očkování
    Postcovidová doba - jak si správně vyčistit organismu po prodělané nemoci a očkování
    Jak můžeme podpořit čistění organismu. Rozhovor s nutriční terapeutkou a majitelkou firmy Fit, zdraví, výživa® Janou Kolrusovou.
    Postcovidová doba - jak si správně vyčistit organismu po prodělané nemoci a očkování
  •  Jóga proti úzkosti, vnitřní tenzi a depresi.
    Jóga proti úzkosti, vnitřní tenzi a depresi.
    S přední cvičitelkou jógy Zuzkou Klingrovou můžete ztišit mysl meditací a jógou. Zkuste cvičit jógu proti úzkosti, vnitřní tenzi a depresi.
    Jóga proti úzkosti, vnitřní tenzi a depresi.
  •  „Osamělost je problém, na rozdíl od samoty," říká prof. PhDr. Jiří Šípek
    „Osamělost je problém, na rozdíl od samoty," říká prof. PhDr. Jiří Šípek
    Samota může být někdy i příjemná, třeba chvilka, kterou máme jen pro sebe, ale osamělost mnohé z nás trýzní a ničí. Jak se, jste-li sami, necítit osaměle, radí prof. PhDr. Jiří Šípek.
    „Osamělost je problém, na rozdíl od samoty," říká prof. PhDr. Jiří Šípek