Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí II. díl

Jak vnímat skutečně nadané dítě a jak s ním pracovat doma i ve škole? Jakou roli hraje v jeho životě intuitivní myšlení a co přesně takové myšlení znamená? Je podstatnější než rozum a klasický styl výuky?

  • Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí II. díl
  • Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí I. díl
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí I. díl
    Ptáte se, jak může mít takové dítě nějaký problém? Nespokojenost, podrážděnost, někdy i výbuch vzteku nad něčím, co právě vytvořilo. Právě tak se může projevovat mimořádně nadané, ale nepochopené dítě. Jak se s takovými okamžiky vypořádat, jak pracovat a správně dítě podpořit, aby talent, který mu byl dán, nebyl potlačen, ale aby ho mohlo naplno a svobodně rozvíjet a dosáhnout v životě úspěchu...
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí I. díl
  • Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí III. díl
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí III. díl
    Dítě s velkým nadáním může být ve svém chování v určitých případech jiné, než tzv. normální děti, jeho vrstevníci. Jak se tedy mohou právě rodiče vyrovnat např. s reakcemi okolí na onu "jinakost", jak akceptovat potřeby svého dítěte a přitom ho nevést k sobectví a jak ho do života naučit i správně odpočívat, nepřetěžovat se v jeho spěchu za dokonalostí.
    Mgr. Monika Stehlíková - Problémy enormně nadaných dětí III. díl